Didim Kuaförleri Hizmet Vermeye Hazırlanıyor

Didim Kuaförleri Hizmet Vermeye Hazırlanıyor .

Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan ve tüm dünyayı etkisi altına alan corona virüs (covid 19) nedeniyle kapalı olan berber ve kuaförler ; 11 Mayıs 2020 tarihinden itibaren hizmet vermeye hazırlanıyor .

Uzun süredir kapalı olmaları sebebiyle , oldukça zor günler geçiren berber ve kuaförler , açılma tarihinin belli olmasıyla hazırlıklara başladı .

Didim kuaförlerinden Kuaför Emine işletme yetkilisi : ”11 Mayıs 2020 tarihinde tekrar hizmet vermeye başlayacağız . Fakat hem işletmeler hemde müşterilierimiz olarak daha dikkatli davranmalıyız . Hijyen koşullarına , temizliğe ve sosyal mesafeye çok dikkat etmeliyiz . Randevu sistemi bu konuda çok önemli ” dedi.

Kuaför Emine Didim

kuaför emine, kuaför emine didim, manikür, pedikür, saç kesimi, röfle